7 februari 2010

Simply Tieto


Jag jobbar sen flera år tillbaka på IT-tjänsteföretaget Tieto. För drygt ett år sedan gjorde vi ett namnbyte från TietoEnator till Tieto och i samband med det myntades också begreppet Simply Tieto.

Följande videosnutt är för mig ett bra exempel på marknadskommunikation med hög exformation - Simply Tieto:





Informationen i budskapet är:

Listen => Reduce => Realize

Knowledge - Passion - Results

Nordic / Modern / Agile

Tieto - Building leaders of the digital world

Vilken exformation aktiverar denna information hos dig?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
YouTube hittade jag dessutom ett klipp från när Tieto i Vitryssland firade sitt 1-års jubileum 2008. Gissa vem som var där och hjälpte till med firandet och som dessutom syns i två korta sekvenser i filmen om man är uppmärksam?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar