Vad har Hemfrid, storytelling, Länsförsäkringar, kundmöte, social media, Entercard, Micael Dahlén och Mindgames gemensamt? Jo, allt var med på Tieto ´s kundevent Bankdagen 2011 idag. För mig personligen handlar den här typen av event väldigt mycket om att beröra dem som tar sig tid att dyka upp. Informativa föreläsningar och möjligheten att träffas under mer informella former är väl bra, men för att skapa bestående intryck gäller det att beröra. Lyckades vi med det då? Ja, det tycker jag. Framförallt genom två proffesionella framträdande av två kommunikativa proffs , nämligen Micael Dahlén från Handelshögskolan samt tankeläsaren Lars-Peter Loeld . Micael Dahlén är väl mest känd för sin bok Nextopia som handlar om förväntningssamhället, där vem som helst kan göra vad som helst, var som helst, när som helst och hur som helst, typ ... Han är ett proffs , som levererar ett välpaketerat budskap, baserat på både forskning och på spetsiga djupdykningar från nätet . Det som gör att han be