Min bok "Exformativt ledarskap" - nu i en näthandel nära dig

Äntligen!

Nu finns min bok "Exformativt ledarskap - 49 nyanserade framgångsrecept [patch 2.018]" i en nätbokhandel nära dig. Boken vänder sig till dig som är nyfiken på vad som krävs för att vara en ännu mer modern effektiv välmående ledare i dagens komplexa samhälle. Bokens ansats är att gå på djupet, klargöra sammanhang, inspirera, ge matnyttiga tips samt ge möjlighet för dig att reflektera kring vem du vill vara som ledare och hur du behöver agera för att lyckas framöver.

"I en värld fylld av alternativa fakta anser jag det extra viktigt att betrakta världen ur ett mer humanistiskt, holistiskt och hållbart perspektiv. Genom att extrahera det bästa materialet från ett stort antal trovärdiga källor och presentera detta på ett kompakt smakfullt sätt har jag velat skapa en "kokbok med framgångsrecept" som du kan använda dig av i din fortsatta personliga utveckling."

Boken bygger vidare på ett noga utvalt axplock av inlägg från min blogg Hedin Exformation (denna blogg).

Sagt om boken:
- Fantastiska betraktelser att reflektera kring i mitt fortsatta ledarskap

- Intressant och bra - många tänkvärda delar  


- Har läst den med stor behållning


- Kan varmt rekommendera denna bok. Förstår att det ligger många års tankar, insikter och reflektioner bakom, som nu serveras till mig likt utvalda delikatesser av handfasta råd för hur en framtida ledare måste rusta sig


- Antagligen den vackraste boken om ledarskap skriven på länge


- Love it! Kan rekommenderas


- Grattis till en riktigt bra bok! Kan varmt rekommendera den till alla formella och informella ledare. Den perfekta presenten!



- Jag har läst din fina bok med nöje. Jag finner den pragmatisk och tydlig med kloka råd och förslag som man kan tillämpa på ett vardagligt sätt. - Och närheten till EQ förstås!  World Economic Forum 2018 slog fast att EQ är en av de viktigaste kompetenserna som företag kommer att efterfråga 2020. Både i rekryteringar och utveckling av medarbetare...

- Både bredd & djup, lättillgänglig & lättläst - en aptitretare som skapar nyfikenhet att fördjupa sig mer!


Vill du veta mer om innehållet?
För att få en inblick i vad boken handlar om - läs Google´s förhandsvisning här!
Du kan också få ett smakprov via Smakprov här!

Boken köper du till exempel hos CDON eller via Adlibris eller via Bokus... eller varför inte via förlaget "Books on Demand".

Vill du köpa massor av exemplar och ge bort till vänner, bekanta och kollegor - kontakta mig för ett bra paketpris!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

IT outsourcing som ett äktenskap

Förändring - "Fyrarummaren"

12 livsregler - en summering