Årets julklapp...

Jag är övertygad om att årets julklapp inte är en inomhusfontän, trots att den borde ligga bra till ur ett miljö- och välbefinnandeperspektiv. Då är det oändligt mer sannolikt att årets julkapp blir min bok "Exformativt ledarskap - 49 nyanserade framgångsrecept".  Läs ett utdrag ur boken här.
Den finns att köpa i en nätbokhandel nära dig, t ex Bokus, Adlibris, CDON, men också hos välsorterade bokhandlare, t ex Ask Bok- och Pappershandel på Toppen-gallerian:


Köp en till dig själv och en att ge bort.

Dessutom måste jag ju göra lite reklam för Mauro Scocco´s senaste låt "Är du lycklig". Inte för att den tillhör hans bättre låtar utan för att den är bra och texten handlar om ditt välmående.



Om du vill må riktigt bra, så tycker jag du ska ge Ylvis en chans. Deras enligt mig bästa låt/musikvideo handlar om Stonehenge. En spännande version av denna låt är när de framför den i Melodifestivalen 2015:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

IT outsourcing som ett äktenskap

Förändring - "Fyrarummaren"

12 livsregler - en summering