Två-årsjubileum för Hedin Exformation

För två år sedan, den 8 November 2009, postade jag mitt första blogginlägg på denna blogg. Det har blivit några inlägg sen dess. På många sätt så känns det som att det var väldigt länge sedan jag började - kan det bero på att det har lagts ner ett ganska stort antal timmar framför datorn för att utveckla bloggen till vad den är idag. Framförallt så är det ju att skriva själva inläggen som tar sin tid, men också att få allt runtomkring att fungera.
Nåväl, imorgon bittida kommer jag dra iväg på en kort veckas "exformativ contemplation" i Kenya. Om internetförbindelsen fungerar som den ska så kommer jag att vara online delar av tiden... to be continued...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

IT outsourcing som ett äktenskap

Förändring - "Fyrarummaren"

12 livsregler - en summering