NLP VVP ELS

Idag var jag på ännu en NLP-boosting yourself-dag (halvdag) av Christina Ahlerup genom FlowPartner på tema "Våga Vara Pinsam (VVP)" eller "låt bli att ta livet personligt" eller möjligtvis "Be-Ge-Ta-AvVisa UPp MÄRk SaM hET", som kan summeras upp med ELS:en "Våga vara mer och mer magisk" och rundas av med en låtlista via YouTube som jag är fantastiskt nöjd med (se down below). Imorgon blir det ytterligare en halvdag NLP på tema submodaler. Jag har det bra jag...
Including: Firework - Let the sunshine in - Just the way you are - Only one like you - I wanna dance with somebody - Dansa Pausa - Sexy and I know it - Stronger - Upside down - The rose - I´m so happy - Party in my head - Mitt liv - På vingar av stål - Born this way - Lean on me - What are words - Bubbly:



Fotnot: Emotionell Lingvistisk Suggestion (ELS)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

IT outsourcing som ett äktenskap

Förändring - "Fyrarummaren"

12 livsregler - en summering