Magnus Betnér - Magisk Kommunikatör

Kommunikation är inte alltid så lätt. Ett skrå som verkligen måste vara duktiga på kommunikation är stand-up komiker. Annars blir det inte bra. En som vågar utmana och hela tiden ligger på gränsen är Magnus Betnér. Hans show "Inget är Heligt" (5 oktober 2007) hittade jag på Netflix - en perfekt torsdagsunderhållning... se exformativ summering nedan och YouTube-klipp här:


Magnus Betnér - Inget är Heligt
Det är Aftonbladets fel
TV-läkaren och Stureplansprofilen
för kort kjol
Jämlikhet
det gör mig jävligt förbannad...
Skägg och klänning
hacka inte på kvällspressen
Muslimer är farliga
Hitler på ståbas
Inskränkta djävla KD-politiker
Jag är frireligiöst uppväxt
Jobba på bank - räkna andras pengar
Paulus: den tidens aftonbladet
Filippos vykort från Kos
Yttrandefrihet - Bajs på snoppen
Göteborg - ett gruppboende för efterblivna fiskare
Det finns väl ingen rasism i Sverige
Jan Björklund...
498 terrordåd i Europa - 1 av muslimer, 1 av nazister...
negerbollar
Finland - 4 invandrare i hela jävla landet
Parmiddagar - har ni varit i Florens?
Skilj er!
Firmafest... bygga team
- Du kanske anar varför jag ringer...
Jag hatar verkligen barn
Carolina Gylling
Respekt
Jag gillar porr - men hatar porrindustrin
Grottbjörnens folk

Ett klipp där Magnus dominerar fullständigt är "Roast på Berns - Pernilla Wahlgren" - perfekt avvägning precis på fel sida gränsen men ändå magiskt:


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

IT outsourcing som ett äktenskap

Förändring - "Fyrarummaren"

12 livsregler - en summering